2 dagar kvar i skolan

hej dålig uppdatering igen vet ska bättra mig, idag var det först skola gjorde inget seg dag bara. sen så sprack mina byxor i skolan HAHAH så gick och häftade ihop dom:P sen så kom mamma med ett par nya och då gick vi på stan efter. mamma köpte födelsedaspressent till min bror som fyller på lördag så ett grattis till han i förskott. sen så köpte vi julklapp till tim, och till mig:) skit fina grejer så köpte jag en nessesär till mig själv och en ljus blå långärmad tröja skit snygg är den kommer bild på den senare:) sen så har vi köpt julklapp till micke och till min andra bror, så nu är det inte mycket kvar. så gick vi hem och slog in allt:) sen så sommnade jag haha igenm vaknade vid typ 7 käkade sen så har jag bara kollat på tv. i morgon slutar jag kl 12 då blir det ikea efter och ska tjata på på pappa att sätta in pengar på mitt konto innan fredag, måste köpa julklapp till linda och till jermie och till tim sen en födelsedaspressent åt mamma :) ne nu ska jag fixa lite i mrogn är det utklädningsdag i skolan med ska vara troll :D bilder kommer i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0