HOHOHO

finns det några snälla barn här ? haha det klart, nej men god jul alihoppa. idag har jag inte hunnit blogga för att har vart stressigt hela dagen, vaknade vid typ halv 11 och vid 12 kom andreas(min bror) och hämtade mig så åkte vi till farmor och farfar och firade jul där idag:) på morgonen fick jag 2 paket, ett pra benvärmare av mamma och 500 kr av mormor och morfar. sen så fick jag en lite konstig men rolig julklapp av pappa fick en helium maskin:P haha har gått hela kvällen och pratat som kalle anka typ :P haha, fick även 500 kr av pappa med och lite andra saker, sen så har jag fått kläder 500 kr till av farmor och farfar och 300 av micke sen lite smink och pressentkort. sen 300 kr av mamma. så utan presentkoretn har jag 2100 och med pressentkorten har jag  2910 kr :D hahah jag älskart. snart ska jag börja packa igen, för kl halv 2 går min buss inatt kommer sakna mamma :( men i morgon blir det ännu mer paket och skoj. pussen

Kommentarer
Postat av: Wictoria

god jul!

2009-12-25 @ 20:52:06
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0