JULAFTON

eller man kanske itne kan säga julafton för kl är ju snart 1 fast på natten så säger inte att det inte är julafton, igår avr jag och åkte pulka det var skit kul men jobbigt att gå upp för baken  om och om igen fyfan, slutade med att timman fick bära upp mig, HAHAH undrade hur det såg ut. sen så fick jag bella, ingrid och timman för oss att åka skriskor så gjorde vi det ett tag med sen hem till timman och spelade tecknet och sen hem i sängen.

har inte gjort typ nått idag har sovit till typ 2 och sen följt med mamma och handlat det sista:) sen så har vi spelat bingolotto, vann inget:( nära på 25 tusen men ne det vart inget. snart blir det att packa lite sen så krypa ner i sängen.

ska upp tidigt i morgon, elelr min bror kommer och ämtar mig typ kvart över 11 för att åka och hämta min andra bror sen hem till farfar, och min farmor får komma hem över jul, sen blir det hem till pappa och öppna julklappar. sen blir det att åka till mamma och käka öppna julklappar och spela ett nytt monopol som min mamma fick när hon fylde år:) ( vi spelar alltid monopol på julafton) sen blir det att packa det sista, elelr det är ganska mycket kvar för kl 01:35 går min buss till helsingborg. självklart följer datorn med så får se om det blir ett inlägg på bussen kommer nog vara väldigt trött, annars blir det när jag kommer fram.♥


gammal bild på mig och bella love you bajsbella

Kommentarer
Postat av: bella

haha vad fin ;) love u to brajjjjjjvicke

2009-12-26 @ 11:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0