lördag

hej, jag vet världens sämsta uppdatering men nu ska det bi ändring.

Fredag: först julavslutning körde paketleken med klassen vann inget fick inte en ända 6:a men fick 2 daim i trösst pris av johanna. sen var det nationernas hus och kollade på uppträdande av olika klasser skit kul faktiskt. lärarna visste iaf hur man shackade;) sen var jag med linda en stund, sen drog jag hem och käka och chillade sen så kom min bror fredrik och hans kompis patrik hit för min bror fyller 24 idag så grattis! men han hade inte tid idag så vi firade han igår, åt gott och sådär. sen såbar det av till fest vet inte ens vart men det vara ganska okej, tog bussen vid 1 fyfan vad kallt det varr:S burr. sen burgerking sen hem och sova.

Lördag: vakande upp för ett tag sen för dumma tim ringde och väkte mig. har käkat lite pannkakstårta, mmm vad gott. sen har ajg bara tagit det lungt med datorn lite:) vet inte riktigt vad som händer idag. skriver mer sen puss


Grattis till bror fredrik 24 år
Grattis till marcus 16 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0