ONSDAG

jag vet att jag tjatar om min uppdatering men ska försöka bättra mig. idag var det skola hade först teori i gympa har prov i det nästa vecka. sen hade vi näthandel hade läxförhör gick bra eller fick g- och det vi hade förra veckan fick jag VG på fan vad jag är bra. sen så drog jag linda och jermie till boxholm med andreas på ett skolbesök. haha det var så roligt för REAL gymnasiet var med i boxholm och vi har en tävling om att vinna en laptop och REAL hade tävling om ett USB minne fyfan vad jermie och jag och linda skratta sen vart det pizza fett gott och fett mettande sen satt jag i skolan en stund sen hem med jermie. nu ska jag hjälpa mamma med nått puss.

Kommentarer
Postat av: linda

"om dom har tur kan dom ju vinna båda och använda usb minnet i laptopen " haha!

2009-12-02 @ 22:39:13
URL: http://lindama.blogg.se/
Postat av: wictoria

stavash an inte jeremie? :)

2009-12-03 @ 10:02:17
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0