Sorry

förlåt, förlåt, förlåt. vet att jag är sämst på det här men har kommit in i nån liten sims period där så har spelat typ hela dagen och pluggat lite med:) ska snart lägga mig i sängen och ta det lungt, vart i skola idag vaknade upp hade världens huvudvärk så stannade hemma och mår bättre nu, men i morgno blir det skola vet inte när jag slutar eftersom vi har en extre matte lektion i morgon så har vi sovmorgon på torsdag, skönt för vi slutar igentligen kvart i 5 på torsdagar så blir skönt att börja typ 10 ist :) ne som sagt bir sängen nu. puss

Grattis oscar 17 år :)


Kommentarer
Postat av: Wictoria

jag haro ckså kommit in i en sims period, spelar hela tiden :)

2009-12-02 @ 10:26:41
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0