Tjenixen

hallå , igår vart det fest i ekängen var inte speciellt kul. men tack för man fick komma. kom hem vid tolv och slocknade nästan med en gång. idga är man lite bakis så blir mest att chilla. har vart och köpt present till mamma med, jätte fin var den :) träffade även towe med en stund sen har jag bara vart hemma. ikväll vet jag inte vad som händer sånt som märks skriver mer sen. puss

lite bilder från igår.

alex, victoria och calle

alex och nån

kelly och jacomo? vet ej hur det stavas :P

bobby och nån

milotte kelly och jag, ps ta aldrig kort full blir inte så bra då :P

alejandro:D

chadi och stefan :)

macke

macke vato gille och nån

chadi och andy <3

josse och jonte

nu orkar jag inte lägga upp mer kanske kommer senare :)

Kommentarer
Postat av: wickan

giacomo?

är det hos alejandro? dit skulle ju också tina från början :o

2009-12-07 @ 16:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0