tomtenatta

hejhej, kom hem för ett tag sen från tomtenatta, och för er som inte vet vad det är så är det då stan är öppet till typ 23 så kan man handla julklappar och det är lite rea och så, köpte kalsonger till pappa och julklapp till tim vill ju visa er men eftersom min kille kollar min blogg blir det svårt.

julklappar kvar att handla

tims pappa uffe, tror det blir spritblnadning och en snusdos, har redan köpt en tvål :)
tim hemligt
mamma ett ljusfat+ nån fin liten tröja och nått litet till (för hon fyller år och det är jul)
pappa födelsedaspresent.
linda ska överaska en kompis i klassen om jag har kommit nära nu på seaste tiden, ska köpa nått fint.
ida. ska köpa ett ben till min hund
olga och elvis lite godis till mina katter.


tror det är alla tur att det bara är 3 snart 4 december så jag har lite tid;)

nu sitter jag och pratar med tim, i morgon blir det nog boka biljett till helsingborg ;)
ne nu blir det sängen ska abra göra klart bokanalysen som ska vara inne i morgon, kommer få IG vet bara det :(

Kommentarer
Postat av: hemligt

jag lovar att jag inte läser din blogg (a) och de visste du ju inte (a) hihi så gullig är du! och ja lovar även att jag inte ska överraska en viss victoria :o .. oj, skrev ja det där? Nej va bra och va bra att ja inte heller ha läst din blogg :) / från din hemliga kattunge.. (hehe)

2009-12-04 @ 19:04:35
URL: http://dinhemligabeundrare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0