Tråååkigt

tjenixeen, sitter i mitt rum som vanligt, var och handlade julklappar föret vart ett roligt ölglas till pappa och sen vart det grädkola extrakt och 6 shot glas till tims pappa:) så nu är det bara tovas födelsedaspresent, mammas julklapp, mammas julklappa lindas och jermies sen är jag klar för i år och ska handla det mästa på lördag, just det på fredag blir det att sova hos lilla gullet linda ;) ska ju ha pokerkväll fett kul men mormor och morfar kommer så ska vi antagligen gå på stan dagen efter så får se om jag sover hos linda för att kanske bli jobbigt att gå upp skit tidigt:P ne nu ska jag inte tråka ut er mer ska lägga mig med en kopp te och min gulliga mattepok ;) älskar den NOOT. nej kanske skriver inan jag går och lägger mig. say chees


får troligtvis denna i julklapp, (ej samma märke)

Kommentarer
Postat av: TOVAN :D

den färgen e as-najs ;oo

2009-12-09 @ 21:54:34
URL: http://clementinflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0