trötter

hallå! nu är jag verkligen skit trött efter allt tjafs om modevisningen och massor, är lite nervös, har iaf fixat musik nu och det funkar och allt så det är klart har även skrivit manus till sofia och erika så det inte blir så mycket för dom:) snäll jag är va nu vid jul och allt. nu ska jag lägga fram kläder tills i morgon, men vet itne om jag ska ha plattat eller lockigt hår i morgon för vi har ju en frisör men det tar typ 40 min och platta mitt hår så vet inte rikitgt hur jag ska göra, tror jag tar platt så får frisören locka håret om jag ska ha det eller så gfår jag tvätta det i skolan hahah :D ne men god natt, skriver i morgon, ska även försöka hålla er uppdaterade under förberedelserna för modevisningen så ni vet vad som händer bakom modevisningen ;) god night babes


får en bild med ofixat lockigt hår med ;) snyggt va :D

Kommentarer
Postat av: wictoria

hoppas det går bra vicke :)

2009-12-09 @ 23:05:51
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0