wonderful kelly

hej, det vart ingen fika, men det var lite skvaller med kelly iaf:) underbart är glad att vi har börjat umgås igen, kelly och jag umgicks jätte mycket i 4:an och nu är vi tillbaka igen:) i morgon är det modevisning och börjar bli lite nervös för allt, tänk om jag ramlar eller nått. ne nu ska vi tänka posetivt ller hur ? är glad att linda är där och stöttar mig i morgon hon är så bra på det, sen på fredag blir det POKERKVÄLL! fett roligt, men kan inte poker men det löser vi nog :) nu ska jag fixa lite musik tills i morgon. puss ♥

Kommentarer
Postat av: linda

Tack gumman, du är inte så dålig du heller :D<3

2009-12-09 @ 20:01:48
URL: http://lindama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0