Åsikt

hej, har tänkt på en sak många som bloggar vill ju bli kända och käna pengar på sin blogg, vem vill inte tjäna in lite pengar på att bara skriva? men har ni tänkt på att alla kända bloggare är blonda och är väldigt ytliga dom säger alltid vad dom tycker och tänker, visst det är ju inget dåligt men ibland går det lite över gränse som kissie hon  håller med anka att tjocka människor inte ska få finnas typ , vad är det för skit snack? det är väl skit samma hur man igentligen ser ut eftersom lla har rätt att leva ju, och dom kända bloggerna dom ser alla ut som smår blonda barbie dockor. tycker bara att det är konstigt att samhället är så utseendefikserat.


nu sitter jag och kollar grayes elelr hur det stavas, ska snart lägga mig är trött som fan och i morgon går man från halv 9 till halv 5 fyfan vad jobbigt komemr dö , har även tydligen 2 prov i morgon och ett på fredag vet itne ens vad jag ahr för prov:P vet bra engelska i morgon, men men nu ska jag kolla tv och snart sova , god natt alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0