försovmig

hejhej , forsov mig i morse missade mitt adm prov så ska till skolan vid kavrt i 2 och göra mitt engelska prov, har även prov i morgon i säkerhet på internet så idag blir det att plugga, sutar typ halv 5 om man inte får gå när man är klar med provet för då slutar jag nog runt 3 haha, är inte så bra med prov och sånt. i helgen vet jag inte vad som händer kanske blir att sova hos pappa, det är även skit såligt väder idag fyfan vad jobbigt. snart blir det duschen och fixa inför skolan, ska se om jag kanske ska vara med towe idag var ett tag sen.  nej nu ska jag fixa mig och äta sen blir det skolan. puss


biffen<3

Kommentarer
Postat av: bella

ska du med o fika i morgon, vi ska se om "konfagruppen" vi tjejer kunde fika imorgon

2009-11-05 @ 16:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0