HELG

hejhej, nu är helgen över ännu en gång, i fredas vara jag med bella och milotte först oc´h var och fika sen så drog milotte till sin morfar tror jag som skulle foras, så drog jag och bella och mötte kelly, träffade upp kellys kille och s var vi bara ute och strävade omkring och hade det tråkigt typ, kom hem vid halv 12 tiden orkade inte vara ute det var så kallt ändå. i går så var ajg först på öppet hus i skolan och hjälpte till det var okej , fick massor godis sen fick alla elever som vara där varsin pizza fett gott, sen så var jag med tina och linnea och chillade hemma hos mig sen vart det att gå till stan och möta upp kelly och milotte och alla så hoppade vi på bussen till djugården och var där och det var ganska kul faktiskt, drack inte det var ändå skönt, men träffade många kompisar och så. gick in till stan vid typ 12 tiden och drog hem till chadi kom hem runt halv 3 kanske så blev att linnea jag och tina trängde ihop oss i min lilla 120 säng och sommnade kollade lite på film sen sommnade alla typ, skönt, nu ska jag ut och röka sen blir det duscha och allt sånt, måste plugga med lite . skirver sen puss.<3





älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: wictoria

så sjukt sööta :)<3

2009-11-15 @ 20:59:34
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0