Las vegas

hejhej vart i skolan idag och det var helt okje, fick damp på gympan för vi skulle göra nått så vi skulle träna magen och ryggen, men gjorde bara en del saker. sen hade vi lektion gjorde inte så mycket. var även uppe vid bikbok och kollade praktiken det var tydligen fullt så linda och jag gick och kollade i hela stan ,det är typ fullt över allt det är sjukt. emn jag lägger inte ner mitt sökande än.  sen vart det marknadsföringsmöte och det är hemligt så ni får se vad som händer på öppet hus. bestämmde vad som skulle hända den 10 december, så kom på öppet hus då så får ni se:) nu ska jag se lasvegas sen sova är sjukt trött. i morgon går man i skolan från halv 9 på morgonen till 20:00 på kvällen kommer vara en jobbig dag, men kul. ska ut på en promenad med linnea ist så bye


min förra cp katt som vi var tvunga och lämmna igen :( saknar dig Tiger fett cool<33

Kommentarer
Postat av: wictoria

vi ses kanske imorn då:)<3

2009-11-18 @ 22:57:48
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0