Måndag

hejhej , nu är lovet slut tråkigt men ändå ganska skönt, var lite segt att komma upp i morse så tog en liten sovmorgon ist så kom till skolan typ 10 i 10, kl 10 hade jag möte men det tåg 2 minuter sen var det svenska. kollade på kalla fakta om 11/9 och typ vad folk trodde hade orsakat det , visst alla vet ju att det var då world trade center vart "attackerat" men asså folk tror att det var bush som var USAs dåvarande president som låg bakom allt för det finns forskare som sägs ha hittat sprängnämnen och massor sånt, och efter det hade hänt så skylde bush på alquida att det var dom som gjort det så många tror att det var för att bush ville starta krig och massor sånt. finns på internet om ni vill se var faktiskt en ganska intressant uttalnade om man kan kalla det det :P sen hade vi datukunskap men det var bara ett papper sen slutade vi ochsdå gick jag med SYV till Lagerhouse och se om jag kunde få en praktikplats och det ick jag om jag ville ha den men vet inte riktigt än, så ska tänka på det tills fredag:)sen gick jag hem och chillade snart blir det att kolla film och ta det lungt bara sen sova tidigt är skit trött. slänger in en bild med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0