Ny design

vad tycker ni om den nya designen, kommentera gärna. kollar tv och tar det lungt. i morgon blir det att möta susanne och prata med butikschefen på bikbok, sen har jag marknadsföringsmöte kl 2 så blir lagom ungefär. DH är ikväll med fett bra, i morgno är det gympa ska faktiskt vara med har typ aldrig vrt med på gympan men har vart sjuk ganska mycket och eftersom jag krockade för länge sen och skadade ryggen så kunde jag inte vara med på allt. så ska packa ner kläder till det och lägga fram morgondagens outfit, kanske blir en bild på det, ska lägga mig i badet en stund med och kolla lite på film. sen ikväll kommer BILDBOMB komemr lägga upp massor gammla bilder:) kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0