Praktik

hejhej, idag var första dagen på praktiken, hatar det ska byta. ska snacka med susanne i morgon. passar inte mig alls så. + att  jag måde skit dligt idag med men fick ändå bara göra skit tråkiga saker så får se vart jag hamnar sen. i går var det skola då. det var okej, men slutade halv 12 och hade möte 14 det är samma på tisdag:( men jag har ju linda jermie och chadei, sen nu på lördag är det öppet hus så då tycker jag att alla ni som är 94:or kommer till TBS gå förbi hemköp sen förbi feelgood sen så ser ni det. det börjar kl 10 och håller på till 14 så bara komma dit:) idag har jag som sagt vart på praktiken men eftersom jag mådde så dåligt gick jag hem vid 12 typ var helt slutkörd sommande typ kavrt i 1 på soffan och sov tyill 17:) hahah kommer vara svårt att sommna nu känner jag men ska städa lite ska plocka ut tvätten och sånt:) aja kanske skriver mer sen puss<3


har börjat med mittenbena:) vad tycks? ser ej så bra ut på bilden men en bättre kommer snart :)

Kommentarer
Postat av: wickan

jag hade velat komma men är ju i sthlm då ;/

men nästa gång kanske?:)

vart praktiserar du?

2009-11-12 @ 09:28:18
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Postat av: madeleine f

jättesöt ! :)

2009-11-17 @ 20:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0