Samanfattning?

hejhej, tänkte samanfatta min dag/natt. på dagen gjorde jag inte så mkt som sakt, var på stan och kollade med mamma, en bodylotion inköptes bara. sen så vart det hem spelade monopol med mamma och micke van såklart :) sen så åt vi sen vart det kort spel kom 2:a :) sen drog jag till emma och där var josse med :) sen var vi ute en stund mötte upp macke b och macke Å  så dom drog med upp till emma, satt där och chillade :)

Jag: min bror är i rom nu fett skönt
Macke B: okej
Jag:vill med åka till italien
Macke: men du sa ju att han var i rom
Jag: men rom ligger i italien ju
Macke: ne det ligger i paris

HAHAH fan vad korkad :D

 nu blir det sängenpuss

Kommentarer
Postat av: wictoria

Sådär sa Johanna också en gång.

Jag - Åh, min pappa är i italien nu..

Johanna - Var han inte i Rom nyss eller?

2009-11-29 @ 13:05:37
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0