sugen.

hejehj , jag är skit sugen på japp ,men orkar inte gå utoch köpa nån och så är jag sugen på rostade mackor med jordgubbs sylt, fan vad gött mamma får göra det när hon kommer från tvättstugan. har pluggat litet läst igenom lite engelska och så , får hoppas det går bra i morgon. ska snrt se stockholm arlanda för det finns inget annat, nu kollar jag på gränsbevakarna australien fett bra. visade sig att 2 tjejer hade svalt knar värt typ 150 000 pund eller nått fyfan asså, hahah älskar sånä där pogram när folk åker dit. ne nu ska jag kolla tv och massera mina armar eftersom jag blir slagen av jermie,dylan, ali och osama typ varje dag så är jätte öm det är ju inte dom skönaste slagen direkt. nej nu börjar stockholm arlanda. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0