Tisdag

hejhej, sitter i min säng, idag var det skola det var ganska okej men orkade inte matten så gick hem men fick ändå närvaro så det klagar man ju inte på. ikväll har jag inte gjort nått, sommna typ vid 1 idag och sov till halv 5, ska snart städa lite sen lägga mig i sängen och bara ta det lungt, är så sjukt seg idag , i morgon är det casedag så börjar halv 9 och slutar 4, fyfan. fick även se mitt nya schema idag och min senaste dag är kvart i 5 asså kommer aldrig palla, vill nog bta skola men det är lite sent för det nu hoppas det blir bättre när jag börjar med praktiken. nej skriver kanske mer sen eller blir det i morgon, kastar in lite gammla bilder puss.


jäger shots

9:an

typ 7:an

bellas säng;)

förra julen

7:an

gränna

patte och simon i danmark

jag och tim<3
   
patte:)                tim<3                 simon:)               jag cp :)


bella och jag på grönan med skolan:)

towe och jag innan cissis fest :)

grillning med folk

rydskogs minnen :)

minnen<3

party i åtvid

skolavslutningen, Emma, lina(mentor) Lisa, Lina,Bella, Lise-Lott(assistent)

tims morfars grav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0