Winterwonderland

hejhej , sitter i min säng och kollar tv skönt att bara ta det lungt. idag kom den första snön i linköping, kul men jobbigt plus att det är skit kallt  ute så i morgon blir det att ha mycket kläder på sig. har inte gjort nått sen jag kom hem typ ätit och bara chillat med tv är så trött nu för tiden. snart ska jag sätta mig och plugga engelska har prov i morgon går även till halv 5 typ, sjukt jobbigt, men mitt nya schema så går jag till kavrt i 5 varje torsdag fett jobbigt asså ,men måste försöka klara det. nej nu blir det först chilla vid datorn sen blir det plugga engelska sen blir det lite datakunskap som jag har prov på  på fredag. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0