16:00

hejhej, sitter just nu i tims soffa och lyssnar på mucik, har precis duschat och ska snart göra mig iordnig för tim och jag ska snart in till stan och äta thaibox:) faan vad gott sen blir det bio vi ska se fame tror jag eller nån film iaf, sen vet jag inte vad som händer igår så spelade vi ju bowlnig gick inte bra kom näst sist, hahah jag är inte så bra på bowling, sen var vi hos patte och kollade på DH fan vad bra det är sen var vi ute sen gick tim och jag hem och kollade på trick r treat den var inte bra alls, den sög rättaresakt, haha en haloowen film typ men det var världens gulligaste kille med i filmen skit liten och hade inget ansikte, haha :) skit gullig, vet inte när jag kommer hem till linköping, det är ju fest på lördag och towe undrade ju om jag ville följa med på kryssning men får se, kanske blir fest här eller en chillkväll med massor godis och marathon med massor skräckfilmer skit nice ju. nej nu ska jag fixa ansiktet och håret sen blir det bussen till sköna helsingborg :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0