22:34

hejhej, dålig uppdatering men jag har sovit hela dagen typ. gick bra på mötet med rektorn i morgon blir det möte med SYV sen är det bara att hitta en praktikplats. sen så hade jag sånt jävla damp i skolan för vår engelska var framflyttad vi ska sluta typ kavrt över 3 men nej vi fick sluta halv 5 ist, jag orkade inte så jag drog hem ist för vi skulle ändå inte göra nån uppgift läsa lite glosor och skit, sen ska vi ha så i 3 veckor nu för nån jävla lärare slutade elelr nått, får damp på dom. så drog jag hem och följde med mamma till affären och hndlade, se käkade vi och sen kom sandra och wiliam och jag sommnade sen sov jag till typ kvart i 8 eller nått, så kollade på inlåst och käka lite morötter med dip och lite kakor som mamma har bakat, i mrogon är det skola fyfan vad jobbigt sen blir det att vara med johanna:) nu ska jag sova god natt<3

Du beter dig som du vore 10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0