belle skor

hej igen , eftersom jag inte har bloggat på hela dagen kännde jag att jag kunde kasta in ett till inlägg och skriva lite saker jag hade glömmt skriva.
tog fram mina gammla belle skor det är sånna stora som är jätte varma typ som var populära för några år sen med massor hår på, men mina är vita utan hår hahh, funderar på att börja använda dom till vintern
Inköpslista:
rött leppstift
leggins
långärmad tröja
nagelack
lösnaglar
ansiktsmask

Veckans planering:
torsdag: gå till bibloteket, skola, möte halv 2 med rektorn
Fredag:skola, kanske göra omprov i matten
Lördag:fest hos dessan
Söndag:börja packa lite smått till helsingborg.
+ att mormor och morfar kanske kommer i helgen.
Ska även till skopunkten nån dag denna vecka.
nej nu måste jag fixa allt sen sova annars kommer jag aldrig upp i morgon har adm på morgonen sen lunch sen engelska, hatar engelska!


mitt snygga visitkort jag har gjort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0