Blir så glad

jag blir så glad när ni kommenterar min blogg, du är så kul:) fick en gullig kommentar av lina förut att jag hade fått långt hår men jag tycker inte det men det höjer självförtroendet lite:) så tack så mycket:) snrt bär det av till landskrona för att bowla med tim,patte,tova och tims och tovas kusin glen, aldrig träffat han förut men det ska bli spännande:)  och det var sjut länge sen jag bowlade så ska bli kul ska äga ut alla totalt:) för jag är bra på bowling( när jag kör wii iaf) hahah jag kommer äga ut som totalt för faan! är skit peppad,sen ikväll är det ju DH fan vad bra det är blir att sitta och glo på det med tims mamma:) haha, sen är ju typ alla bloggerskor på tv8 ikväll med ashberg elerl hur det stavas så det vill man inte heller missa ,men det är samtidigt som DH så får lösa det på nått sätt, haha. glömde berätta förut att igår så gjorde jag och tim ett vidioinlägg men vet ej hur man får upp det på bloggen, sen kollade jgapå en gammla vidio när tim blir häftad i huvudet:P hahah nej nu ska jag vara socila puss.


nya linnet:)



redo för bowling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0