det går upp och ner

hejhej , förlåt att jag är dålig på uppdatering men ska börja sköta det här nu mycket bättre och det lovar jag. idag var det skola igen hade svenska hade föredarag, jag och johanna hade ett tillsammans, vi skulle interjuva en som gick på universitetet och en som var under 20 med fast jobb, så vi interjuvade johannas syster cornelia som läser på universitetet och min bror som har jobb. det gick bra tycker jag, men dom andra var mycket bättre hoppas iaf att vi får ett bra betyg. sen var det lunch åt bara lite var inte så gott, sen hade vi datakunskap sista lektionen. det enda vi gjorde var att gå igonom massor om internet och dens säkerhet och massor sånt skit, så vi fick sluta 45 minuter tidigare och det var skönt, behövs en måndag för då är man så trött. sen fick jag direkt hem efter skolan och glodde åp tv, nu ska jag äta mat med mamma sen blir det att skriva. som dom flesta vet tycker jag om att skriva berättelser så har börjat på en nu som hter London. uppadeterar sen med massor bilder med. ska jag börja med dagens outfit igen, svara nu alla som läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0