en vanlig måndag

hejhej, har varit väldigt dålig uppdatering under helgen, i lördas var det min födelsedagsfest vart väl sådär, slutade tidigt för alla skulle typ dra så vart att vara hemma och kolla på film ist. i går var jag bara hemma vaknade vid typ 11. sen frågade mamma om jag ville följa med till lagerhouse eftersom det är nyöppnat så vi gick dit och köpa massor saker. sen gick vi till mcdonals och köpte med oss mat vart en bigmac och co så jävla gott. sen var ajg bara hemma hela dagen hjälpte mamma att sortera på toan och så städade jag lite i mitt rum. idag blir det att vara hemma och sova är så jävla trött asså. på torsdag eller fredag kommer tim hit underbart att få träffa han igen. min stora längtan är till höslovet, då blir det party och grejer, faan vad nice, skiter i om tim inte följer med till danmark och super då gör jag det själv ist för ajg ska till danmark på höstlovet och jag ska fan ha hur kul som helst fatta det. nu har jag svenska så ska jobba lite byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0