Espresso

hallå alla nyfikna läsare:) nu är jag hemma, gick ut och fikade med towe vart en kaffe latte på espresso house, träffade carro och så kom en typ cpskadad man som dom ahde snackat lite med och bra tjena flickor driker ni o-boy haha fan vad vi garvade. nu har jag ätit lite morötter med dip och nu sitter jag och kollar på färjan med mamma, det är super mysigt. min matte lärare i cp, jag ska ju åka till min pojkvänn i helsingborg på fredag och mitt tåg går vid 11 och vi har coatch tid då och jag sa till han att jag inte kunde för att jag skulle bort och jag kan inte avboka biljetten, och han säger att jag måste ara där annars får jag IG på den matte delen så mamma sa att hon ringer och sjukanmäler mig för då kan jag inte få IG, för han vill inte gör ett till prov åt mig för det tar sån tid säger han men det skiter jag i för det är hans jobb för fan blir bara så sur, och min skola har kanske hittat en praktikplats åt mig på lagerhouse är fett pepp nu att börja där, underbart för fan. nej nu ska jag forsätta på min berättlese skriver sen. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0