Fix!

tjenixen, sitter i min kära säng är fortfarande lite sjuk så blir ingen skola idag och i morgon kan jag inte gå efersom jag ska ta tåget 11 och då hinner jag inte äta och massor så det blir så krångligt. snart kommer mamma hem då blir det att äta sen blir det att sola idag ign eftersom vi ska till retro vill man vara lite brun för mitt linne är det öppen rygg på så måste ha lite färg, blir att sola vid halv 8 på morgonen i morgon med :) sen ska jag nog vara lite brun ska även forsätta sola så min färg inte försvinner. nu sitter jag och dunkar lite musik och planerar för imorgon med simon gubben :) är riktig pepp, ska platta klart mitt hår med, eftersom jag ahr så lockigt hår så tar det runt 40 min att platta mitt hår platt så får alltid göra det kvällen innan så jag slipper sitta och stressplatta mitt hår för då blir det fult, hoppas bara på bra väder i morgon så mitt hår är platt hela kvällen. måste även till stan och köpa lite småsaker men pappa måste sätta in pengar på mitt konto och det göra inta han förän ikväll :( såfår se hur ajg löser det.  nu ska jag bara chilla och plugga lite matte, så fuck off från min blogg, skoja bara byee<33


         lockigt hår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0