Gårdagen

hejhej, igår så var ju vi i väla som jag skrev igår, och det var okej, det var typ som ikano fast lite större, köpte ett linne och en långärmad tröja bara, och tim köpte en vinterjacka. sen så åt jag och patte(tims kompis) korv på ikea, fan vad gott det var sen fick vi springa till bussen i regnet och som tur han vi med den. sen vart det att sätta sig på den andra bussen och åka hem. tim och jag satt och retade varandra typ 1 en timme så jag fick ju typ panik och kunde inte sluta skratta jag satt och skrattade i typ en halvtimme kanske, men det var roligt, sen gick vi ut och mötte upp patte och massor andra och åt glass. HAHAH vi är inte normala, sen så var vi bara ute och gick och sen vart det hem och sova skönt. idag blir det kanske att vara med tims kusin glen och bowla antagligen med patte med:) nej nu ska jag väcka tim så vi kan äta frukost byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0