Godmorning

hallå, vakanade vid typ halv 11 idag , var på ett jävligt dåligt humör när jag vaknade för kla halv 7 i morse ringer min pojkvän och frågar vad jag gör, han har nämligen vart på lan igår kväll så vid halv 7 i morse åkte han och hans kompisar hem och då passar han på att ringa mig, jag fick sånt damp så jag sa bra "du är fan dumihuvudet kl är halv 7 jag sover idiot" så la jag bara på, och han lät som han var väldigt övertrött. men men ringer han sen. idag är det pary time med brudarna fan vad glad jag blir, underbart. så ska städa lite och så idag ska duka och laga mat. har typ precis duschat och ska snart föna håret och platta det, sen blir det att se vad man ska ha på sig ikväll och fixa massor.ne nu ska jag kolla på tv lite och fixa skriver sen. KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: wictoria

haha, klockrent

"klockan är halv sju jag sover idiot" :)

2009-10-03 @ 12:45:32
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0