japp och pepsi

hej, nu har jag vart på banken och bibblan, lånade en engelsk bok som vi måste ha på engelskan, sen på banken aktiverade jag mitt kort bara, sen drog jg till H&M och köpte en ansiktsmask sen vart det hemköp för att köpa pepsi och japp, fan vad gott. men fjorde bort mig lite, min mamma har ju sjukt anmält mig idag, men var tvungen att göra dom här små ärendena och så möter jag 2 av mina lärare, fyfan vad pinsamt jag kollade bort så mycket jag kan men ganska svårt när man möter dom så tror dom såg att det var jag, eftersom jag är typ den ända på skolan som har en blå jacka så inte så svårt att missa mig. aja nu ska jag lägga mig i sängen och äta japp och dricka pepsi och se på en bra film, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0