kväll

hejhej, sitter i min säng som valigt och väntar tills kl ska slå 3 men det är drygt 4 och en halv timme kvar. fyfan ne men ska försöka sova eller kanske läsa ut min bok som jag läser, jag läser en bok som heter Häxa av celia rees som är en av min bästa författare har en till bok som heter pirater som hon har skrivit. men det bästa med den här boken är att den är sann dom har hittat dom här antekningarna i ett täcke, det låter sjukt men om du läser början av boken fattar du, den handlar om en  ung flicka som är i tonårsåldern och  hon bor med sin mormor men en dag blir hennes mormor anklagad  för häxeri och flickan är tvungen att ge sig av och så får man följa hennes väg från london till amerika. ne nu ska jag städa bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0