Kväll

hejhej, vart en ganska sen kväll kom precis hem typ från min shoppingrunda. köpte present år älskling som har fyllt år. sen köpte jag en persikafärgad långärmad tröja och ett guldhalsband, allt för under 300 kr, vart fan typ 90 kr över, här hittar ni en tjej som hittar det bästa som är billigt. precis som jag vill ha det. har blivit långärmad beroende har nästan det varje dag, så ska köpa mer i massor fina färger. träffade chadi,andy och jimmy med så vart en mysig fika på steve's tills 10 över 10 ungefär sen tog chadi och jag sällskap hem en bit. i morgon blir det skolan som vanligt, sen på lördag blir det tjejmiddag hos mig mysigt med dom gammla brudaran, mysigt. nej nu blir det att krypa ner i sängen och se på tv. slänger även in en bild på allt jag köpte förutom tims present.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0