livet rullar

hejhej, nu sitter jag och kollar på tv har sjukt trött och har skit tråkigt, sitter och väntar på att älskling ska ringa,men han är inte hemma förän halv 10 typ så om 2 timmar kanske han ringer, tycker lite synd om han som måste sitta på en buss själv i typ 5 timmar, det är sjukt jobbigt, men jag ska nog ta tåget ner på höstlovet går lite fortare och det är mycket skönare.målade naglarna för typ ett litet tag sen med mitt nya nagelack, tim köpte två st åt mig ett lila och ett ljusrosa typ skit fina, så fick jag ett par beiga jeans så köpte jag fondation och ett par örhängen och ett linne tim köpte ettpar nya jeans som var jätte fina. i morgon är det skolan igen då hoppa verkligen den här veckan går fort för jag orkar inte gå i skolan asså är skoltrött redan skönt att det är lov snart.

veckans planering

måndag: skola, sen inget bestämt
Tisdag: skola, sen inget bestämt
Onsdag: skola,sen inget bestämt
Torsdag:skola,sen inget bestämt
Fredag: skola, sen inget bestämt
Lördag: kanske ska på fest hos en kompis
Söndag: inget bestämt.

Så hör av er om ni vill hitta på nått


slänger in en bild på mig och älskling


slänger även in en äcklig bild på tims sår efter krocken som jag sa att kah skulle.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0