Onsdag!

hejhej, vart jävligt dålig på att uppdatera idag förlåt,men har inte haft ork eller tid. nu komemr det nog bli ett långt inlägg men det får ni ta. var inte med på gympan i morse eftersom jag skulle till vårdcentralen och hämta ut min tågbiljett, men efter jag hade hämtat ut min biljett så var det en halvtimme kvar tills öppna mottagningen öppnade så jag struntade i det och gick till min gympa och kollade, sen så skulle vi ha matte emn den var inställd för försvarsmakten var typ i skolan och pratade i 1 och en halv timme om lumpen och mlnstring och sånt, men lyssnade knappt satt brevid leo så vart inte så mycket lyssnande. Jag är ändå inte intresserad av det så. sen var det lunch det var nuggets idag dan vad gott det var sen hade vi info och layout A vi skulle inte göra nått speciellt sen så satt jag och kollade på titanic i skolan med milotte, kelly och ratsak. men den la typ av efter halva så fick se klart den hemma låg här i mitt rum själv och grät, haha den är ju så sorglig. ikväll har jag inte gjort nått legat och kollat på skit filmer inte en enda som var bra. nu ska jag hänga fram kläder tills i morgon, har tjatat på min mamma som fan att få låna hennes stövlar i morgon och det fick jag, så blir ha ett par svart stövlar utan klack med nitar på skit snygga. kanske slänger in en dagens outfit i morgon. måste även gå till bibloteket i morgon innan skolan för jag måste låna en engelskbok och låna om mina böcker så måste göra det direkt när dom öppnar. nej nu blir det fix för natten god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0