Redy for bed

hejhej, nu sitter jag och pratar i telefon med tim, mysigt:) har tvättat bort allt mitt smink nu och borstat tänderna så är redo för sängen nu. jag vet inte vad jag fick för cpryck i morse att jag skulle sminka mig brykar inte ha smink i skolan men det är kul eller inte kul men man känner sig fräschare så kanske blir nått jag forsätter med, nu ska jag snart krypa ner i sängen men först ska jag lägga fram kläder tills i morgon, ska nog platta håret lite gran för er som inte vet så har ju jag jätte krulligt hår så det tar ett tag för mig att platta mitt hår. ni kommer även få massor bilder idag eftersom blogg.se har typ dampat har jag inte kunnat lägga in några bilder så nu kommer det ist. god natt babes.

           
lite party bilder från theresa.
hittar tyvärr ingen bild på när jag har lockigt kommer upp i morgon ist.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv:haha om jag ska ;D

2009-10-14 @ 22:23:32
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0