Sjuk.

hejhej, är sjuk så vart ingen skola idag :( jag vet att jag har uppdaterat dåligt som faan just nu men eftersom jag är sjuk hittar jag inte orken + att jag kollar på film med den här datorn så då blir det lite svårt. Har packat lite idag och skrivit lite på boken, sen har jag bara kollat massor roliga filmer idag , var skönt, elelr jag vaknade vid typ 2 då ringde jag älskling sen somnade jag typ kvart i 3 så väkte mamma mig igen vid 3 så har typ sovit hela dagen.mitt lår sover typ det gör skit ont. är peppad nu som fan inför Retro. men funderar på att inte gå till skolan på hela veckan eftersom vill vara frisk på lovet:) men måste till bibloteket i morgon och banken. här kommer veckans planering.

Onsdag: bibloteket och banken, packa det mesta inför fredagen.
Torsdag: fixa allt inför fredag, plugga lite matte.
Fredag: fixa allt inför helsingborg. åka tåg i 3 timmar. åka till älskling. åka in till stan och köpa sprit. åka till danmark gå på pubben en stund. sen blir det RETRO

Lördag: fira tim som fyllt år med hans släkt
Söndag: chilla
Måndag: gå på stan i helsingborg
Tisdag: gå på bio
Onsdag: åka till väla och shoppa
Torsdag: bara ta det lungt
fredag: myskväll med älskling
Lördag: kanske åka hem elelr festa
Söndag:kanske åka hem elelr ligga hemma och sega
.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0