skola

hejhej, sitter i skolan nu har adminestration eller vad det heter just nu med andreas, det är skit tråkigt,har även fått urinvägsinflamation igen så måste ringa till vårdcentralen och boka en tid så fort som möjligt eftersom vi har block lektioner så går det inte gå och kissa var 10:onde minut, haha. så måste boka en tid på rsaten som vi har snart. i morse gick jag upp vid halv 8 ungefäroch började göra mig iordnig, tror towe försov sig lite hon gick med upp halv 8 och hon började kavrt över så hon behövde gå typ 10-5 i 8 eller nått och hon skulle göra sig klar på typ en kvart vet ej om det gick så bra frågade inte. som sagt sitter på min tråkiga lektion just nu och sen har jag lunch och elevrådsmöte. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0