Skola

hejhej, sitter i skolan har vart lite dålig på uppdatera men nu gör jag det, skulle vart med på gympan men orkade inte vara med så sket i det, suttit och ätit med kim ist. nu sitter jag i BL och bloggar och väntar på mitt matteprov känner på mig att det inte kommer gå bra alls för jag har typ inte pluggat nått. dom senaste dagarna har jag bra varit i skolan och hemma , i går var jag med towe och ronja en stund. i morgon blir det ingen skola känner att jag behöver en dag ledigt fast jag är ledig på gredag, men tim kommer ju halv 4 på torsdag natt så känner att jag msåte vara hemma i morgon och städa och fixa massor så vi kan gå och lägga oss med en gång, ska sova ut med som fan så det inte blir så jobbigt att gå upp vid 3 typ. nu sitter jag bland massor 2:or som jag kanppat vet vilka det är så haha, men måste ha kontaktutag och jag satt här först.nej men nu ska jag snart till min matte lektion, byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0