Snart helg

hej hej, har varit väldigt dålig på att uppdatera kan jag lova,men ska bli bättre, ligger efter i skolan så pluggar upp mig först sen akn jag börja blogg mer i skolan. försov mig lite i morse,sen när jag kommer till ågatan tror ni inte dom har spärratav där? joo det klart så få gå runt allt så jag kommer ännu senare men tur som det var kom jag in när andreas hade upprop och jag kom typ 7 namn ifrån mitt så fick ingen frånvaro som tur var. vi skulle göra våra pjäser som skulle handla om växel eller receptonist (stavning) och alla i min grupp var borta hur fan lyckas 5 personer vara borta? haha så jag fick vara med amanda och maria ist så gjorde vi en lite pjäs på typ 5 min så gick inte så bra den skulle vara 20 minuter men vi fick ju börja om på nytt så andreas förstod oss. sen hade vi lunch skit äklig mat så jag och kim åt på hakepi, haha vi är väldigt onyttiga, men man lever bara en gång. sen var det engelska haha vi skulle till bibblan och låna varsin engelsk bok, men jag orkade inte så satt och jobbade med ett annat engellska sak som skulle vara klar men han, så nu ligger jag bara ett papper efter i engelskan. sen vart det netto med mamma och handla allt tills lördag, köpte även en kalender som har varit efterlängtad. sen vart det hem och nu tar jag det bara lungt, nu ska jag kolla på hells kitchen och ta lite äppelpaj, mums. see you later aligater,hahha

PS har skaffat två nya armband skit snygga


Dagens outfit


vart vanliga mjukisbyxor och en tjocktröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0