soltime

hejhej, nu har jag plattat klart håret ätit och kollat på film, nu ska jag snart gå och sola underbart skönt att omma igång med det igen,  sen blir det hem med en gång ingen tid att vara med nån ikväll, ska städa mitt rum som ser ut som fan sen måste jag packa för jag kommer inte hinna packa i morgon bitti så måste göra det ikväll. så blir kanske inte så mycket bloggande eftersom jag måste gå och lägga mig tidigt idag med så jag komemr upp i morgon eftersom jag ska gå och sola och sen ska jag packa det sista och fixa allt inför resan ,emn måste hitta en till väska allt får inte plats i min stora ska ju ha skor och grejer med mig, aja nu är det dags att bli brun kyss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0