Söndag

hejhej , har vart lite dålig på uppdatering för jag vill ägna min tid åt minn pojkvän när han är här inte sitta framför datorn.aja, igår var vi i åtvid hos theresa det var lite klassfest typ det var ganska okej , men tim som är ett klantarle upptäckte att han hade bokat 2 biljetter från helsingborg till linköping och hans föräldrar är eller var i prag vet inte om dom har kommit hem än. så mamma fick köpa en ny biljett åt honom idag så han kom hem. bilder från theresa kommer sen ha inte fått dom än ,men det kommer hittade ett jätte intressant vidiokklipp på youtub som ni måste se.
http://www.youtube.com/results?search_query=michael+jackson+sp%C3%B6ke&search_type=&aq=0

nej nu ska jag göra nått gott och äta sen blir det att ligga i sängen hela kvällen är så jävla trött. och om 12 dagar åker jag till helsingborg i en vecka, faan vad skönt det är som en semester för mig att vara där nere och andas ut och bara slappa. så hoppas tiden går frot nu så jag kan få åka snart. skönt med lov med om 12 dagar. vad ska alla göra på höstlovet ? nej som sagt ska göra nått att äta nu. KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0