VÄLA

hejhej, igåt var det bara att chilla, men det var så läskigt på kvällen jag kunde inte röra min arm hade skit ont i den. det var som om den var förlamad sjukt läskigt, sen i morse vaknade jag typ vid 7 för tim fick typ host attack så han fick och la sig i sina föräldrars säng så han inte skulle väcka mig, gulligt. nu på morgonen har jag kollat på scooby doo och linas kvällsbok som gick på tv haha fett bra nu håller jag på och göra mig iordning, vi ska nämligen till väla och shoppa lite gran underbart :) men vi ska det med några tjejer vill verkligen inte det, jag har inte  nått emot dom men jag pallar inte en av dom är typ värsta fjortisen sjukt jobbigt, vill inte gå med en fjortis . hon kommer säkert köpa brunkräm den mörkaste som finns. hahah ne nu ska jag inte vara dum, men skriver mer sen puss.



Kommentarer
Postat av: wictoria

hahahahahahaha :D

2009-10-26 @ 19:51:53
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0