19:19

hej alla läsare idag har det varit rekord på läsare faktiskt visst har inte många läsare men idag har det varit runt 50 st och det tycker jag är mycket eftersom jag är precis nybörjare. tänkte höra med mina läsare om dom tycker jag ska börja med dagens outfit så ni får kommentera med ja/nej. nu har jag ätit massor pannkakor med väldigt gott längtar tills klockan slår 9 för då blir det att lina ska börja fixa min design skit glad för det, för jag fattar verkligen inte hur man ändrar sånt. men men nån får lära mig nån gång. så hoppas att få massor kommentarer nu. nej nu ska jag ställa mig i
en dusch sen fixa lite inför i morgon skriver ett inlägg sen. kärlek



Kommentarer
Postat av: wictoria

ska se mannen under trappan som du pratade om nu ;)

ja, klart du ska köra outfits <3

2009-09-22 @ 21:59:12
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0