Buss

hej hej, sitter fortforande på den roliga bussen, skoja bara det är skit tråkigt det är 2 timmar och 45 minuter kvar tills jag är framme ungefär, jobbigt. Det finns verkligen inget att göra på bussen. eftersom jag hade tråkigt så tog jag lite kort som jag ska lägga upp för er så ni kan njuta haha, ska även sminka mig lite snart ser ut som ett lik eller nått, hemskt. men det verkar som om jag är den enda på hela bussen som har dator haha tycker det är lite små roligt, tror dom flesta är lite arg på mig eftersom jag sitter och knappar på dator hela tiden men har man tråkigt så har man. och plugga som jag skulle gör det försvann ut ur huvudet på mig, jag har faktiskt ledig från skolan då ska man inte plugga, blir som ett litet lov för mig ju, jag är hungrig med åt ju pannkakor vid 11 men nu är kl snart 2 och börjar bli småsugen , jag ångrar att jag inte köpte med mig nått godis eller en frukt elelr nått bara, men eftersom tim slutar vid halv 5 då jag kommer in så måste jag vänta på han vid knutan för han ska ta bussen från skolan till knutan, då tror jag att jag ska springa upp på mcdonalds lite snabbt och käka nått gott, haha gud vad tjock jag känner mig.har även hunnit med och sova lite på bussen det var skönt. jag trodde inte jag var så trött men det var jag tillslut kunde jag nästan inte hålla ögonon öppna så jag somnade i 1 timme eller nått, nu är det bara 20,7 mil kvar till helsingborg ,har åkt halvägs det är skönt,ja det finns inte så mycket att berätta,jag åker på E4 nu blir ni avensjuka va? haha ne blir att ta en till tupplur nu tror jag ,bye

kärleken är blind










Kommentarer
Postat av: wictoria

fina bilder:)

2009-09-18 @ 00:15:41
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0