FEST!!

hej hej, nu sitter jag och towe hemma hos mig och har gjort oss iordning lite inför kvällens fest i sturefors, skit kul är verkligen pepp. vid 6 ungefär drar vi till sturefors, vart tyvärr dissade av ronja som inte ville följa med, men skiter i det hon kommer missa en rolig kväll.  saknar tim massor vet ine vad som har hänt med han, vi har typ inte pratat på två dagar bara tjafat men hoppas det löser sig snart. som sakt blir det bio i morgon lite jobbigt faktiskt för filmen är typ 2 timmar och 10 minuter så kommer vara lite jobbigt att sitta så länge. ne snart ska vi möta upp emil och marcus som ska åka med oss dit, haha emil och jag har blivit mycket bättre vänner sen vi började skolan skit kul tycker jag för han är ju en sån rar liten gosse. haha. towe och jag har fetat oss idag med delat på en kebabpizza skit gott för fan, haha vet fortfarande inet vilka skor jag ska ha blir nog min a stövlar.  bjuder även på lite fest bilder.nej nu ska jag och towe peppa ha det gött läsare hoppas ni får en bra fredag KÄRLEK








Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag missade inte alls en rolig kväll för jag hade fett kul o festa i åtvi:)

2009-09-26 @ 16:24:47
URL: http://centrodelavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0