Godmorgon

godmorgon, eller det är ju egentligen förmidda men jag vaknakde typ nyss så då blir det morgon. Vart ingen skola idag heller, men i morgon blir det, börjar halv tio i morgon med skolfotografering, så då blir det att göra sig iordning lite extra. ska snart hoppa in i ducshen och göra lite skönhetsgrejer. sen blir det att städa rummet igen, jag vet inte hur jag gör för att få rummet så stökigt hela tiden. men men får städa igen, haha. just nu kollar jag på seventh heven eller hur det stavas. ska även försöka hinna plugga lite om jag hittar nått så jag inte ligger efter så mycket i skolan för jah har varit sjuk och sprungit på elevrådsmöten hitan i´´och ditan. så ligger lite efter så ska försöka komma igen nu ordentligt mycket. Ni får tyvärr ingen dagens outfit för att det består av en blå tröja och ett par rosa korta shorts sen inget mer, men i mrogn blir det en får ni även se vad jag har på mig på skolfotot.  GRATTIS TILL OLIVIA som fyller 16ÅR idag grattis gumman7 år med dig underbart<3. skriver mer sen.KÄRLEK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0