Helg

hejhej. fredagen vart ganska kul vart först fika med olivia,bella och macek så kom simone en stund och sen johan, sen dorg vi till johanna där var det kaos bara sen vart det vidinsjö sög, sen vart det goda kebabbaren, lite party på en fredag med skönt. Idag då har jag inte gjort ett skit. jag somnade vid typ halv 6 i morse sen väkte mamma mig vid 10 så följde jag med till ÖB och handlade lite och fixa lite saker , sen vart det hem och spela sims hela dagen typ , fredrik min bror kom förbi och skulle fixa nått med datorn och tv men det gick inte så bra han ska forsätta i morgon och fixa för han skulle hem och göra sig i ordnig för en utekväll på stan, sen så skulle jag fika med bella och olivia men det sluta med föfest hos bella sen blir det party hos adde. vilken party helg, i morgn blir det kanske en fika med bella och olivia, skoj skoj, nej nu ska jag vara social.

Kommentarer
Postat av: OLIVIA ÅKERBLOM

höhö love you

2009-09-13 @ 13:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0